DOF.261.2.2025
DOF.KW-000006/25 Rydułtowy, dnia 14.01.2025 r.
ZAPROSZENIE
Kierując się zarządzeniem nr 4.MZOPO.2021Dyrektora Miejskiego Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych w Rydułtowach z dnia 15 lutego 2021 roku w sprawie wprowadzenia w Miejskim Zespole Obsługi Placówek Oświatowych w Rydułtowach regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej kwoty 130 000,00 netto
zapraszam
do złożenia pisemnej oferty (w formie papierowej lub e-mailem – skan dokumentów) w prowadzonym rozeznaniu rynku na zakup i dostawę artykułów biurowych dla Miejskiego Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych w Rydułtowach
I. Przedmiot i rodzaj zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z wniesieniem artykułów biurowych na potrzeby Miejskiego Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych, dostarczanych do siedziby Zamawiającego w określonych okresach, a także w asortymencie i ilościach podanych w załączniku do niniejszego zaproszenia. Dostawy będą realizowane w ilościach i terminach podawanych na bieżąco przez Zamawiającego. Zamawiający będzie składać częściowe zamówienia na poszczególne artykuły w zależności od zapotrzebowania.
II. Miejsce realizacji zamówienia.
Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Rydułtowach ul. Raciborska 369 (budynek USC – I piętro) Dział Organizacyjno-finansowy
III. Termin realizacji zamówienia: od stycznia 2025 r. do 31.12.2025 r. w zależności od potrzeb Zamawiającego.
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia procedury bez podania przyczyny, rezygnacji z niektórych produktów lub zmniejszenia ilości lub poszerzenia ilości dostarczonych artykułów w oparciu o parametry podane w ofercie.
-
Płatności będą realizowane przelewem na rachunek bankowy oferenta figurujący na białej liście podatników VAT w terminach określonych w zawartej umowie przez obydwie strony. Zamawiający będzie dokonywał płatności w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury lub rachunku.
-
Opóźnienie w dostarczeniu zamówionego towaru w uzgodnionym terminie, spowoduje naliczenie kar umownych w wysokości 5% wartości brutto niezrealizowanej części dostawy lub za każdy dzień opóźnienia.
IV. Wymagania dotyczące oferentów.
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
-
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
-
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
-
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
V. Przygotowanie ofert.
-
Ofertę sporządza się czytelnie w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, zgodnie z załączonym formularzem ofertowym.
-
Każdy oferent może złożyć tylko jedna ofertę.
-
Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu oferenta. W przypadku osoby upoważnionej, należy dołączyć odpowiedni dokument.
-
Ewentualne poprawki winny być naniesione czytelnie oraz podpisane przez osobę
upoważnioną (zgodnie z regulaminem zamówień publicznych MZOPO).
-
Koszty przygotowania i złożenia oferty ponosi oferent.
-
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na poszczególne artykuły.
-
Oferta niekompletna, która nie będzie zawierała wszystkich wymaganych dokumentów nie będzie rozpatrywana i nie będzie podlegała ocenie. Oferty niekompletne, niepodpisane podlegają odrzuceniu.
VI. Dokumenty składające się na ofertę.
Oferta powinna zawierać:
-
wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1;
-
dokument stwierdzający wpis do rejestru / ewidencji firm prowadzących działalność gospodarczą;
-
oświadczenie oferenta o niezaleganiu z podatkami i składkami na ubezpieczenie społeczne – załącznik nr 2;
-
wypełniona tabela oferowanego asortymentu artykułów biurowych – załącznik nr 3
-
określenie terminu realizacji – załącznik nr 4
-
oświadczenie dotyczące RODO – załącznik nr 5
VII. Termin i miejsce składania ofert
Oferty należy składać osobiście lub pocztą na adres Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Rydułtowach ul. Raciborska 369, 44-280 Rydułtowy do dnia 22.01.2025 r. do godziny 10.00. Oferty należy składać w kopertach opisanych: „Dostawa artykułów biurowych na potrzeby MZOPO” Oferty można składać również droga mailową przesyłając skany dokumentów na adres: sekretariat@mzopo.rydultowy.pl, w tytule proszę wpisać „oferta na zakup i dostawę artykułów biurowych dla MZOPO” - w tym wypadku nie jest wymagana koperta.
VIII. Kryteria wyboru ofert.
-
cena – waga 90 pkt
-
termin realizacji na własny koszt i własnym transportem – 10 pkt
IX. Okres ważności ofert.
Oferty pozostaną ważne przez okres 30 dni po ostatecznym terminie składania ofert
tj. do dnia 22.02.2025 r.
X. Data i miejsce otwarcia ofert.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 22.01.2025 roku o godzinie 11.00w siedzibie Zamawiającego.
XI. Uprawnieni do udzielania informacji.
Uprawnionymi osobami do bezpośredniego kontaktu z oferentami są:
Pani Barbara Gregorek – tel. 32 45 37 525 w godzinach 8.00 – 12.00
Lp. |
Nazwa kontrahenta |
Oferowana cena brutto |
Przyznane punkty |
Termin dostawy |
Przyznane punkty |
Punkty razem |
1. |
F.H.Papirus Magdalena Chodak, ul. Pszowska 483, 44-370 Pszów |
4274,84 zł |
90,00 |
1 dzień roboczy |
10,00 |
100,00 |
2. |
F. H. Kabut Katarzyna Kampik, ul. Pszowska 445, 44-370 Pszów |
4447,62 zł |
86,50 |
1 dzień roboczy |
10,00 |
96,50 |
3. |
F.H.U. E-print, ul. Traugutta 246 Rydułtowy 44-280 |
3476,00 zł po poprawce omyłki rachunkowej 4556,00 zł |
84,45 |
1 dzień roboczy |
10,00 |
94,45 |
Najkorzystniejszą ofertę złożyła firma F.H.Papirus Magdalena Chodak