Kierując się zarządzeniem nr 4.MZOPO.2021 Dyrektora Miejskiego Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych w Rydułtowach z dnia 15 lutego 2021 roku w sprawie wprowadzenia w Miejskim Zespole Obsługi Placówek Oświatowych w Rydułtowach regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej kwoty 130 000,00 netto
zapraszam
do złożenia pisemnej oferty (w formie papierowej lub e-mailem – skan dokumentów) w prowadzonym rozeznaniu rynku na zakup i dostawę tonerów dla Miejskiego Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych w Rydułtowach
I. Przedmiot i rodzaj zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z wniesieniem tonerów na potrzeby Miejskiego Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych dostarczanych do siedziby Zamawiającego w określonych okresach, a także w asortymencie i ilościach podanych w załączniku do niniejszego zaproszenia. Dostawy będą realizowane w ilościach i terminach podawanych na bieżąco przez Zamawiającego. Zamawiający będzie składać częściowe zamówienia na poszczególne artykuły w zależności od zapotrzebowania. Wykonawca będzie jednocześnie odbierał nieodpłatnie puste tonery od Zamawiającego przez cały okres wykonywania umowy (zarówno te zakupione u Wykonawcy, jak i aktualnie używane).
II. Miejsce realizacji zamówienia.
Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Rydułtowach ul. Raciborska 369 (budynek USC – I piętro) Dział Organizacyjno-finansowy
III. Termin realizacji zamówienia: od marca 2022 r. do 31.12.2022 r. w zależności od potrzeb Zamawiającego.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia procedury bez podania przyczyny, rezygnacji z niektórych produktów lub zmniejszenia ilości lub poszerzenia ilości dostarczonych artykułów w oparciu o parametry podane w ofercie.
- Płatności będą realizowane przelewem na rachunek bankowy oferenta figurujący na białej liście podatników VAT w terminach określonych w zawartej umowie przez obydwie strony. Zamawiający będzie dokonywał płatności w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury lub rachunku.
- Opóźnienie w dostarczeniu zamówionego towaru w uzgodnionym terminie, spowoduje naliczenie kar umownych w wysokości 5% wartości brutto niezrealizowanej części dostawy lub za każdy dzień opóźnienia.
IV. Wymagania dotyczące oferentów.
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
- Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
V. Przygotowanie ofert.
- Ofertę sporządza się czytelnie w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, zgodnie z załączonym formularzem ofertowym.
- Każdy oferent może złożyć tylko jedna ofertę.
- Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu oferenta. W przypadku osoby upoważnionej, należy dołączyć odpowiedni dokument.
- Ewentualne poprawki winny być naniesione czytelnie oraz podpisane przez osobę upoważnioną (zgodnie z regulaminem zamówień publicznych MZOPO).
- Koszty przygotowania i złożenia oferty ponosi oferent.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne artykuły.
- Oferta niekompletna, która nie będzie zawierała wszystkich wymaganych dokumentów nie będzie rozpatrywana i nie będzie podlegała ocenie. Oferty niekompletne, niepodpisane podlegają odrzuceniu.
VI. Dokumenty składające się na ofertę.
Oferta powinna zawierać:
- wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1;
- dokument stwierdzający wpis do rejestru / ewidencji firm prowadzących działalność gospodarczą;
- dokument potwierdzający rejestrację Wykonawcy w BDO;
- oświadczenie oferenta o niezaleganiu z podatkami i składkami na ubezpieczenie społeczne – załącznik nr 2;
- wypełniona tabela oferowanego asortymentu artykułów biurowych – załącznik nr 3
- określenie terminu realizacji – załącznik nr 4
- oświadczenie dotyczące RODO – załącznik nr 5
VII. Termin i miejsce składania ofert
Oferty należy składać osobiście lub pocztą na adres Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Rydułtowach ul. Raciborska 369, 44-280 Rydułtowy do dnia 29.03.2022 r. do godziny 10.00. Oferty należy składać w kopertach opisanych: „Dostawa tonerów na potrzeby MZOPO” Oferty można składać również droga mailową przesyłając skany dokumentów na adres: mzopo@op.pl, w tytule proszę wpisać „oferta na dostawę tonerów dla MZOPO” - w tym wypadku nie jest wymagana koperta.
VIII. Kryteria wyboru ofert.
- cena – waga 80 pkt
- termin realizacji na własny koszt i własnym transportem – 20 pkt
IX. Okres ważności ofert.
Oferty pozostaną ważne przez okres 30 dni po ostatecznym terminie składania ofert tj. do dnia 29.04.2022 r.
X. Data i miejsce otwarcia ofert.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 29.03.2022 roku o godzinie 10.30 w siedzibie Zamawiającego.
XI. Uprawnieni do udzielania informacji.
Uprawnionymi osobami do bezpośredniego kontaktu z oferentami są: Pani Barbara Gregorek – tel. 32 45 37 525 w godzinach 8.00 – 12.00